TERAZ możesz prowadzić elektroniczną dokumentację pacjentów, wystawiać recepty, skierowania, zarządzać receptami, planować wizyty i wiele wiele innych…

 

Czego potrzebujesz żeby prowadzić elektroniczną dokumentację, planować wizyty, wystawiać recepty?

  1. Komputera z internetem (zapewne już masz)
  2. Programu w którym będziesz dokumentował wizyty, wystawiał recepty, komunikował się z krajowym systemem eRecepty (możesz go pobrać z tej witryny!)
  3. 15 minut czasu na zapoznanie się z wersją demonstracyjną i podjęcie decyzji, czy zainstalować bezpłatną - pełną wersję.

 

Wyjątkowe funkcjonalności programu Gabinet

  1. Szablony wizyt, rozpoznań, zaleceń
  2. Automatyczna aktualizacja bazy leków (nowe leki, poziomy refundacji, zamienniki)
  3. Szybka recepta - kopiowanie recept (oczywiście z nadaniem nowego numeru)
  4. Automatyczne aktualizacje programu (nowe rodzaje badań, funkcjonalności)
  5. Bezpośrednie podłączenie do eWUŚ (automatyczne sprawdzanie pacjentów w bazie EWUŚ)
  6. Tylko niezbędne funkcje, grupa lekarzy pomogła nam opracować proste narzędzie, które ma tyle funkcji ile naprawdę jest niezbędnych
  7. Prosty mechanizm pozwalający na wyszukiwanie zamienników
  8. Zgodność z eReceptą - wchodzącym w życie w sierpniu 2014 roku obowiązkowym formatem wymiany danych w ramach eZdrowiu
  9. Unikalny mechanizm zgłaszania uwag, nowych funkcjonalności bezpośrednio z aplikacji.

 

 

Gabinet będzie się rozwijał razem z Tobą.

Program Gabinet, to wersja jednostanowiskowa. W niej wszystkie ważne informacje o pacjentach, receptach oraz rozpoznaniach są przechowywane na tym samym komputerze na którym wcześniej zainstalowałeś Gabient.

Jeżeli w Twojej placówce jest kilka osób, każdej z nich możesz zainstalować Gabinet i u siebie na swoim komputerze będzie miała informacje o własnych pacjentach i ich leczeniu.

Z chwilą, gdy posiadanie takiej wersji w której każdy z lekarzy widzi pełną, jedną bazę pacjentów albo w której Twoją pracę wspierają osoby w recepcji planując wizyty, czy zakładając karty pacjentów, prosimy o kontakt. Oferujemy bezpłatną sieciową wersję aplikacji. Niestety, jej instalacja nie jest tak prosta, jak instalacja z pendrive i zaproponujemy Ci pomoc jednego z naszych partnerów. Jeżeli masz u siebie informatyka na pewno poradzi sobie z całą instalacją.

Dla dużych ośrodków mamy w ofercie rozwiązania polegające na przechowywaniu danych poza siedzibą firmy – w specjalnych centrach przetwarzania. Wtedy już tylko potrzebujesz łącza do internetu i wszędzie bezpiecznie łączysz się z systemem.

 

Jeżeli jest bezpłatne to... ile to kosztuje?

Gabinet jest i będzie aplikacją bezpłatną. To nasza inwestycja w rynek indywidualnych oraz grupowych praktyk. Chcemy, abyś dołączył do grupy użytkowników i fachowców, którzy na co dzień będą pomagali nam rozwijać i doskonalić Gabinet. Liczymy, że z czasem, dzięki takim osobom jak Ty, będziemy mogli zaoferować nasz Gabinet również dużym przedsiębiorstwom sprawnie prowadzącym działalność leczniczą. De facto to oni będą finansować rozwój programu Gabinet i dzięki nim będą pojawiały się nowe ciekawe funkcjonalności, również w bezpłatnej wersji. Zacznij już dziś korzystać z programu Gabient i pomóż nam budować i rozwijać to narzędzie.

I pamiętaj – z chwilą, gdy rozpoczniesz korzystanie z Gabinetu nie podpisujesz żadnego ‘cyrografu’. Jeżeli Gabinet nie będzie nadążał za Twoimi potrzebami zawsze możesz wybrać inne rozwiązanie i przenieść do niego dane.

Jeżeli dziś masz jakąś aplikację i chciałbyś przenieść wszystkie dane do Gabinetu to skontaktuj się z nami. To jest możliwe!

 

Demonstracyjna wersja instalacyjna do pobrania: GabinetNETSetup.exe

Domyślny użytkownik: demo, hasło: demo

 

Aby otrzymać ulotkę + pendrive z aplikacją zapraszamy do kontaktu: tel. 513-485-942

 

DO POBRANIA

  • Demonstracyjna wersja instalacyjna do pobrania: GabinetNETSetup.exe
    Domyślny użytkownik: demo, hasło: demo